(By The Unicorns)


  本來在考慮是要放這首,或是要放比較悅耳的Ghost Mountain。不過我想,這首是我整張最愛的啊。就順從我的渴望吧。

  最近是很討厭聽音樂沒錯呀,不過拿了舊愛來聽又是不一樣的感覺了,不用花腦筋去聆聽,不用傷身又傷心去煩惱聽什麼會對胃什麼會反胃,因為我知道它是我的最愛了,所以,就只是聽就好了!

  沒什麼要說明的,因為今天頭很痛,不想再花腦汁去擠文字了。或許過幾天後會補上什麼心情吧。(PS實在不知道歌名是什麼意思)

===========================
Tell me about your love affairs
Tell me about your moral resignation
Oh, uh-oh, oh oh oh oh
Uh-oh, uh-oh

Tell me about your love affairs
I want to know all the lurid details
Oh oh oh uh-oh
Oh oh oh uh-oh oh
Oh oh oh oh
Uh-oh uh-oh

I want to die today
And make love with you in my grave
I want to die today
And make love with you in my grave
All day
All day

Is this love of ours a lie?
Is it killing me alive?
Is this love of ours a lie?
Is it chemically derived to ascertain
And sequester the pain
Is this love of ours a lie?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 索拉斯 的頭像
    索拉斯

    We run like a river

    索拉斯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()